Klachtenregeling

Ontvangt u een product dat beschadigd of defect is? Dan treedt onderstaande klachtenregeling in werking (Zie ook artikel 16 & 17 van de Algemene Voorwaarden).

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd (maar uiterlijk binnen 14 dagen) nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ZenMomentjes via info@zenmomentjes.nl.

Bij ZenMomentjes ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ZenMomentjes binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

De consument dient ZenMomentjes in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Indien de klacht gegrond is zal ZenMomentjes, indien mogelijk, het product vervangen of een soortgelijk vervangend product aanbieden. De verzendkosten (en indien van toepassing de retourkosten) komen dan voor rekening van ZenMomentjes.

Indien ZenMomentjes het product niet kan vervangen of voor een soortgelijk vervangend product kan zorgen, zal ZenMomentjes het factuurbedrag en eventueel gemaakte retourkosten retourneren op de rekening die de consument heeft gebruikt voor de betaling hiervan.

 

Geschillen:

Op overeenkomsten tussen ZenMomentjes en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

 

© 2017 - 2024 ZenMomentjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel